top of page
חיפוש
ana46630

הסרת קעקועים בגבות בלייזר: סקירת התהליך

יש היום ביקוש הולך וגובר להסרת קעקועי גבות. אך האם ניתן לטפל בהם בלייזר, ומה כולל ההליך? התשובה הקצרה היא כן, אבל בזהירות. המשיכי לקרוא כדי להבין את מאפייני התהליך.


האם את מתחרטת על הקעקועים הקוסמטיים שלך?

אם כן, את לא לבד. נשים רבות בוחרות לבצע קעקועים בגבות, משיקולי התוצאות היפות ונוחות תחזוקת הגבות, עם ביטול הזמן הדרוש להשקעת איפור הגבות וסידורן מדי יום. איפור קבוע בגבות מאפשר לך גם להיראות במיטבך גם אם לא התאפרת, אבל קעקועים עשויים גם להגביל, שכן האופנה עשויה להשתנות במהירות, ועם קעקועים קוסמטיים, המראה שלך נשאר קבוע.


נתונים אלו נכונים במיוחד לאיפור קבוע בגבות, שנחשב לתהליך הקוסמטי הפופולרי ביותר; אלא שמגמות עיצובי גבות משתנות בתדירות גבוהה, ונשים רבות מוצאות את עצמן עם עיצוב גבות שהן מעוניינות לשנות, לכן הן מחפשות אפשרויות הסרת קעקועים בגבות בלייזר.


הליך הסרת קעקועים בגבות בלייזר

הסרת קעקועים בגבות בלייזר מתבצעת בהליך פשוט ובטוח. בעוד שחלק מהנשים חוששות מפני קרבת מכשיר הלייזר לעיניים, במרכז הטיפולים של עדי דקל, Eyebrow Artist, הטיפול מתבצע עם מכשיר הלייזר הבטוח והמתקדם ביותר, וברמת מיומנות שמבוססת על שנים של ניסיון בתחום.


ההבדלים העיקריים בין קעקוע קוסמטי לקעקוע גוף מסורתי הם הטכניקות והסוגים של תרכובות הדיו המשמשות. כדי לבצע את התהליך בבטחה, לפני הטיפול תקבלי מגן עיניים להגנה על עינייך במהלך פעולת הלייזר. הגנה על העיניים היא קריטית לחלוטין ולעולם אל תסכים להסרת לייזר כלשהי ליד הפנים בלעדיה.


כמה זמן נמשך הטיפול?

נדרשים בין 1 ל-5 מפגשי טיפול לשם השגת התוצאות של הסרה מוחלטת, בהתאם לסוג הדיו וסוג העור.

בפגישת ייעוץ ראשונה תוכלי לקבל הערכה מדויקת של משך זמן ההליך עד להשגת התוצאות הסופיות, עם ייעוץ והסברים מפורטים לגבי ביצוע ההליך.


כמה זמן יש להמתין בין ביצוע הקעקועים בגבות לבין הסרתם?

עדיף להמתין 8-12 שבועות לפני תחילת טיפולי לייזר לאחר קעקוע חדש מכל סוג שהוא. על מנת שההליך יהיה יעיל, קעקוע צריך להתיישב בדרמיס כדי שצבעי הדיו יוכלו להופיע דרך גווני האפידרמיס והדרמיס.


האם אפשר להסיר רק חלק מקעקוע גבות?

הסרת חלקים נבחרים של קעקוע גבות, או כל סוג אחר של קעקוע קוסמטי, אפשרית. מכשיר הלייזר שאני משתמשת בו מבוסס על טכנולוגיה מדויקת שמאפשרת ביצוע בטוח של הסרת הקעקועים בגבות בהתאם למפרט תוכנית הטיפול שנבחרה.


אילו אמצעי זהירות נדרשים לאחר הטיפול?

אמצעי הזהירות הנדרשים להגנה על הגבות לאחר מפגש הטיפול הם פשוטים. מומלץ להימנע מכל מגע חיצוני עם האזור המטופל במשך 3 ימים לאחר הטיפול, ולהשתדל לישון על הגב. יש להימנע גם מאיפור האזור שטופל בלייזר, ולוודא שהוא מוגן מפני חשיפה ישירה לשמש חזקה.


כל תופעת לוואי של נשירת שיער כתוצאה מטיפול הסרת קעקועים בלייזר בגבות, היא זמנית. שיער הגבות שלך עשוי להלבין בעקבות הטיפול מכיוון שהלייזר מסיר את הפיגמנט, אבל זוהי תופעת לוואי טבעית לחלוטין ואינה קבועה.


בשורה התחתונה, חשוב לקבל את הטיפול רק אצל מומחית בתחום

יש לי ניסיון עשיר בתחום איפור קבוע בגבות, בשיטת המיקרובליידינג, בעיצובים מותאמים אישית, ובהסרת קעקועים, במקרה שאינך מרוצה מהתוצאות של הליכים שביצעת בעבר, או שאת מעוניינת לשנות ולחדש את מראה הגבות שלך. אז צרי קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ונתכנן ביחד את תוכנית הטיפול שהכי תתאים לך.

249 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Commentaires


bottom of page